Λογότυπο απέκτησε η παραδοσιακή αγορά του Βλάλη

Τελευταία ενημέρωση: 22:01

 

Διαφορετική εικόνα θα συναντήσουν τις ημέρες των Χριστουγέννων οι επισκέπτες στην ιστορική αγορά Βλάλη, το γνωστό Καπάνι στη Θεσσαλονίκη, καθώς τόσο στις εισόδους όσο και σε κεντρικά σημεία εντός της αγοράς θα αναρτηθούν banners και πινακίδες με το νέο λογότυπό της. Επιπροσθέτως, εκτός από την ειδική σήμανση που θα οριοθετεί την Αγορά Καπάνι, θα διανεμηθούν δωρεάν σε όλους τους επιχειρηματίες που διαθέτουν κατάστημα μέσα σε αυτή, περίπου 100.000 σακούλες με τη νέα ταυτότητα για τα ψώνια των επισκεπτών.  

Η εν λόγω πρωτοβουλία υλοποιήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από το Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ), στο πλαίσιο του προγράμματος «Design for Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σε  συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity  Platform.

Στόχος της δράσης αποτελεί η ενίσχυση της ταυτότητας της αγοράς συνδυάζοντας μέσα από το λογότυπο και τις ενέργειες προβολής του, το έντονο πολιτιστικό αποτύπωμα της περιοχής με  τον ιστορικό χαρακτήρα της αγοράς για την ανάδειξη της τουριστικής και αναπτυξιακής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του design (σχεδιασμός). Στην αγορά Βλάλη (“Καπάνι”), την παλαιότερη υπαίθρια της Θεσσαλονίκης, εξακολουθεί να λειτουργεί πάνω από το 95% των 220 διαθέσιμων καταστημάτων._

Αλεξάνδρα Γούτα


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.
Tweets by @amna_news

eana