Ενα σχολείο-υπόδειγμα για την ένταξη προσφύγων το 67ο δημοτικό

Φωτ. ο διευθυντής του 67ου Δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης Δημήτρης Γουλής στη γιορτή υποδοχής των γονέων προσφύγων.
Τελευταία ενημέρωση: 13:52

 

 Σε αυτό το σχολείο της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν Ελληνόπουλα και προσφυγόπουλα, παρά μόνο μαθητές που κάθονται στα ίδια θρανία, έχουν τις ίδιες αγωνίες, λατρεύουν την τεχνολογία και αγαπούν το παιχνίδι. Μάλιστα χθες στο σχολείο διοργανώθηκε και γιορτή υποδοχής των γονέων προσφύγων, οι οποίοι συζήτησαν για την πρόοδο των παιδιών τους με τους δασκάλους και καμάρωναν βλέποντάς τα να παίζουν ανέμελα με τους συμμαθητές τους.

Το 67ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης είναι ένα φωτεινό παράδειγμα ένταξης των προσφύγων, που δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την καθοδήγηση του διευθυντή του, Δημήτρη Γουλή, ενός ακάματου εκπαιδευτικού, με διδακτορικό στην παιδική λογοτεχνία και συγγραφέα πολλών βιβλίων με πιο πρόσφατο το «Εικόνες της παιδικής ηλικίας στη μεγάλη οθόνη», όπου αναλύονται 150 ταινίες από όλο τον κόσμο, από την αρχή του κινηματογράφου μέχρι σήμερα.

Τον Οκτώβριο του 2015, η Γαλλική Δημοκρατία απένειμε στον κ. Γουλή τα διάσημα του Ιππότη του Ακαδημαϊκού Φοίνικα (Chevalier de l' Ordre des Palmes Académiques) για την προσφορά του στην προώθηση της γαλλικής γλώσσας και κουλτούρας αλλά και τη στράτευση προς τη διδασκαλία της μνήμης του Ολοκαυτώματος. Η διδασκαλία της τοπικής ιστορίας είναι το θέμα της δεύτερης διδακτορικής διατριβής του.

Ο Δημήτρης Γουλής μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τα προβλήματα που συνάντησε με την ένταξη των προσφυγόπουλων, τις προκλήσεις για το μέλλον, αλλά και για το τελευταίο του βιβλίο, το οποίο περιέχει τη μελέτη ταινιών που αναπαριστούν την παιδική ηλικία.

Νατάσα Καραθάνου


Το πλήρες τηλεγράφημα της Ν. Καραθάνου στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana